20.04.2015

Kitap Alışverişi, #8

Yeni ve çok cici bir alışverişten merhaba :))

Bu kez çok sabırsız bir alışveriş telaşındaydım. Çünkü çok çok çok merak ettiğim kitaplar var aralarında :)

Hadi biraz inceleyelim ;)



Şampiyon / Champion - Marie Lu (Efsane Serisi 3. Kitap) : Pegasus Yayınları bizi fazla bekletmedi ve Efsane Serisi'nin son kitabı Şampiyon'u sürdü piyasaya :) 2. kitabın finalinden sonra bu seriyi okuyanı kimse tutamaz bu kitaba saldırırdı zaten :D June ve Day'in distopyası bakalım nasıl sonuçlanacak? Güldürecek mi ağlatacak mı? Seri yorumu için tıkçık :)

Kızıl Yükseliş / Red Rising - Pierce Brown (Kızıl Yükseliş Üçlemesi 1. Kitap) : Pegasus Yayınları'ndan yine çok beğenilen ve beklenilen bir distopya çıktı. Arka kapakta yazılana göre yaşanılan toplum yine sınıflandırılmış durumda. Ana karakter Darrow'da bu sınıfların en alt tabakasında yer alan biri. Nasıl biridir, kaç yaşındadır bilgim yok. Umarım kendini çok çok çok sevdirir okurlara :) Bu arada kitabın ciltli ve ciltsiz basımları var. Ben ciltsiz olanını aldım, çünkü ciltlisini bulamadım :/ Yorum için tıkçık :)

Rosie Projesi / Rosie Project - Graeme Simsion (Don Tillman Serisi 1. Kitap) : Yine Pegasus Yayınları'ndan çıkan bir romantik kurgu bu kitap. Hiç kız arkadaşı olmamış bir bilim adamının 'aşk' temalı araştırmasıyla geliştirdiği bir Eş Projesi var burada. Güzel bir romantik - komedi okuyacağım hissideyim, umarım yanılmam :)

Fırtına / Tempest - Julie Cross (Fırtına Serisi 1. Kitap) : Bu seride de 3. kitap 1 novella mevcut. 2. kitap da yakın zaman önce çıktı Pegasus Yayınları'ndan. Epey zamandır alıp almamak arasında kararsız kaldığım kitaplardan. Konu biraz 'Kelebek Etkisi' filmini anımsatıyor bana. Zamanda yolculuk üzerine bir bilimkurgu. 

Postacı Kapıyı Çalmayacak / Love Letters to The Dead - Ava Dellaira : Bu kitabımız ise Martı Yayınları'ndan. İndirimde denk gelip aldım. İlk bakışta ve arka kapaktaki yazıyla (ölülere yazılan mektuplar) fantastik bir hikaye izlenimi uyandırmıştı bende ama değil. Ablasının ölümünden sonra, İngilizce öğretmeninin, bütün sınıftan ölmüş bir ünlüye mektup yazmasını istediği bir ödevden sonra ana karakterimiz tek bir mektupla kalmayıp yazıyor yazıyor. Bu arada bizde hem kendiyle yüzleşmesine, hayatı sorgulamasına hemde büyümesine tanık oluyoruz.

Gözyaşlarımı Sildiğim Gün / No More Cry - Linda Howard : Rafta görünce dikkatimi çeken kitaplardan bir tanesiydi bu kitap. Martı Yayınları'ndan çıkmış. Öğrendiğim kadarıyla çok güzel eleştiriler almış. Çocuğu organ mafyası tarafından kaçırılan bir kadının gerilim dolu mücadelesini anlatıyor. Bende bir anneyim ve kitap beni duygusal bunalıma sokar mı emin olamıyorum... Çok etkilenirim gibi geliyor bir yandan ama hadi hayırlısı diyorum :)




Bugünlük bu kadar :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe