24.01.2015

Klişe Kitap Cümleleri




Güncel kitaplarda sık karşılaştığımız cümleleri paylaşalım istedim. Malum artık bizlerde aynı cümlelerle karşılaşmaktan "gözlerimizi deviriyoruz". :D

Aralıklı olarak güncellenecektir :) Katkılarınızı esirgemeyin :)


Instagramda #klişekitapcümlesi adı altında bir etkinlik başlattım. Katkıda bulunan herkesin klişe kitap cümlesini aşağıda bulabilirsiniz :)




  • Tuttuğumun bile farkında olmadığım nefesimi bıraktım.
  • Üç parça takım elbisesi üzerine tam oturuyordu.
  • Bakışlarımı ayağıma indirdim.
  • Hiçbir zaman çok ağlayan biri olmamıştım.
  • Onu görmediğim halde arkamda olduğunu hissettim.
  • Tüm hayatım boyunca asla bir yere uyum sağlayamadım.

  • Ağırlığımı bir ayağımdan ötekine verdim. (@incimsi)
  • (Dengesini kaybedip yüzüstü kapaklanacağı yerde, yakışıklısı tarafında kavranan şahıs:) Ah!(@incimsi)
  • Göğsündeki siyah tüyleri göbeğine doğru azalıyordu. (@incimsi)
  • İnsanın içini delip geçen gözleri vardı, hele o rengi, mavinin bu tonunu daha önce hiç görmemiştim. (@incimsi)
  • Kızgınken/arzuluyken gözlerinin rengi koyulaşıyordu/yumuşuyordu. (@incimsi)
  • (Kadın karakter, kafası karışık düşüncelere dalmış yürümektedir:) O da ne? Sert ve sıcak bir şeye çarptım, kafamı kaldırıp 
     - Afferder... 

       Kahretsin o, onun burada ne işi var? (@incimsi)
  • Daha önce beni öpen olmadı, bende öpülmek istemedim. Ama onu öpmenin nasıl bir his olduğunu aklımdan çıkaramıyorum, acaba dudakları yumuşak mı? (@incimsi)
  • Kahretsin! Yataktan yeni kalmış saçları ona çok yakışıyor. Ellerimi saçlarında gezdirsem acaba yumuşak mıdır? (@incimsi)
  • Her zaman normal bir kız oldum. Çok güzel sayılmam. Zayıf bile değilim. Yuvarlak hatlarım, yüzüme büyük gelen gözlerim ve dudaklarım, belirgin özelliklerim. (@incimsi)

  • İlk defa senin yanında bu kadar huzurlu uyudum. (@bookbloggersdoitbetter)
  • Sen benimsin. (@bookbloggersdoitbetter)
  • Yaralarımı sardın. (@bookbloggersdoitbetter)

  • (Kızın oğlana saydırdığı hakaretler üzerine oğlandan cevap olarak:) Daha kötüleri de söylenmişti. (@myblogisbetterthanyourvlog)

  • (Kız karakterlere hitaben) Sen masumsun. (@athenaninguncesi)

  • Bu yatağa/odaya daha önce hiçbir kızı getirmedim. (@kristalkitap)

  • Sen daha iyilerine layıksın. (@ezgulendam)

  • Sen benimsin. (@fatma_imran_)
  • (Kitabın başlarında erkek karakterlere hitaben) Senden nefret ediyorum. (@fatma_imran_)

  • Seni hak etmiyorum. (@azkabansavior)
  • (Kadın karakteri ikileme sokan ikinci erkeğin aşkını açıkladıktan sonra aldığı cevap:) Ben seni arkadaşım olarak görüyorum. (@azkabansavior)

  • Kapıyı çalan Ahmet'ten başkası değildi. (@ruhumunkahvesi)

  • Gitmek zorundaydım. (@readamorfik)

  • Canımı yakıyorsun, bırak. (@pijamalikitaplik)
  • Ben karanlığım. (@pijamalikitaplik)

  • O ana kadar nefesimi tuttuğumun farkında bile değildim. (@bookisrainbow)
  • Aslında seni gördüğüm an herkesten farklı olduğunu anlamıştım. (@bookisrainbow)
  • Sanki onun kollarında olmak için yaratılmıştım. (@bookisrainbow)
  • Seni seviyorum. (@bookisrainbow)

  • (Kötü çocuktan masum kıza: ) Bana neler yaptığın hakkında hiçbir fikrin yok. (@bookmazee)

  • Sen benimsin. (@apollonunguncesi)

Cümle değiller ama klişe garantili olduklarından ekliyorum :)
  • Çarpık gülümsemeler. (@kitapiklimi)
  • Kadınların yüzlerini benzettikleri meyveler. Elma yanak, kiraz dudak. (@kitapiklimi)
  • Kendisinin nerede başlayıp onun nerede bittiğini bilememek. (@kitapiklimi)
  • Baş roldeki kızların çocuk için 'bana bakmaz' ayağına yatması ama ne hikmetse kitaptaki 12345 kişinin ona bakması. (@kitapiklimi)

  • Sinirlenince yumruklarını ya da bir şey - direksiyon olabilir - sıkıp eklem yerlerinin bembeyaz olması. (@mehtapvekitap)

  • Omuz silktim. "Kız arkadaşı olacak biri değilsin sen."
"Peki ya yanılıyorsan?" dedi. "Ya öyleysem?"
"Öyle misin?"
Birkaç saniye sessiz kaldı. "Sanırım artık öyleyim." (@thecursedparadise)


  • Bana ne yaptığına dair en ufak bir fikrin bile yok senin. (@birkitapmucizesi)

  • Savaş meydanında nam salmış korkusuz adam, aşık olmaktan korkuyordu... (@arzumada)





4 yorum:

  1. Yaa çok eğlenceli bir başlık olmuş gerçekten, okurken gülümsemeden edemedim. Hele parmak boğumlarının bembeyaz olması.. :D Yalnız şu göğüsteki siyah tüylerin göbeğe doğru azaldığını ilk kez okudum :D Güncellemeleri takip edeceğim mutlaka :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik esnasında bende çok eğlenmiştim, okudukça hala keyifleniyorum :)

      Sil
  2. Hahhahahah çok iyiymiş bu yazı. Gerçekten bu cümleleri birçok romanda okudum. Güzel bir derleme olmuş :-)

    YanıtlaSil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe