16.06.2015

Bazıları Kalbini Dinler - Love Like The Movies by Victoria Van Tiem






Kitap adı : Bazıları Kalbini Dinler



Yazar adı : Victoria Van Tiem

Çevirmen : Özlem Özarpacı
Orjinal Adı : Love Like The Movies
Tür : Çiklit, Aşk

Sayfa sayısı : 384
Yayınevi : Parodi Yayınları / 2015

GR puanı : 4.02






Arka kapak : O üzer.
O gider.
O hep uzak, o hep acı.
Yine de o.
İlle de o. 
Hep o.

Bir ses böler tüm düşüncelerini. Bir ses. Ne cılız ne de susacak gibi. Umutsuzluğun sessizliğine eşlik ederken o hep konuşur! "Vazgeçme!" Olmaz, dersin. "Olur!" İstemiyorum, dersin. "İstiyorsun!" Sus, dersin. Sadece sus.

Tüm örselenmişliğine inat son çırpınışıdır yüreğinin sana söylediği. Bin defa söyler: Beni dinle Milyon defa: Asla aşktan vazgeçme. Son kez atacağını bilse bile: Onu seviyorsun.

"Bazıları Kalbini Dinler bir kitaptan çok daha fazlası. Aşk, tutku ve tercihlerle ilgili bir hikâye… Kısacası hayatın ta kendisi. Okurken hem güldüm hem de gözyaşlarıma hâkim olamadım. Şiddetle tavsiye ediyorum."
-The Romance Reviews-
(Tanıtım Bülteninden)

Yine çok cici bir kitapla karşınızdayım :)

Romantik komedi sever misiniz? Ben bayılırım :D

Bu kitabın kapağı bana hep bir drama hissi vermişti (değilmiş!). O yüzden epey süre kitaptan uzak durdum.
Orjinal kapaklara bir bakış attım daha sonra. 

Tabii ne demek, sizinle de keyifle paylaşırım ne bulduğumu :D







D&R'da Parodi indirimi olunca 'hadi bir cesaret' deyip aldım. Bir giriş yapayım, 50 sayfa filan okuyup ara veririm diye başladım. Ama bırakamadım elimden. Su gibi akıp geçti. Ne zamandır ilk sayfalardan beni kendine bağlayacak bir kitaba denk gelsem diye bir isteğim vardı. Bu kitapla dileğim yerine gelmiş oldu ;) Elimden gelse hiç elimden bırakmaz, bitirene kadar okurdum!

Şöyle bir alıntı paylaşayım, belki biraz derdimi anlatabilirim:


"İç çekerek telefonumu çıkarıp Facebook uygulamasına tıkladım. İnsanların ne yaptığını görmek için sürekli telefonuma bakarım. Sonra da bunları, kendi yaptığım ya da yapmadığım şeylerle kıyaslarım. Bu da bana aslında ne yapmam gerektiğini düşündürür. İşin gerçeği... sonunda aynı şeyleri yapmaya devam edip dururum. Bunu yaparak vaktimi boşa harcamış olurum, o kadar."


Konudan da bahsedeyim biraz. 

Kenzi 29 yaşında, işinde gücünde ve hoş bir adamla nişanlı genç bir kadın. Yıllar yılı ailesi ve çevresinden gördüğü muamele yüzünden kendini hep önemsiz hissetmiş. İçimizde bir yerlerde yaptığımız işlerin ebeveynlerimiz tarafından onaylanmasını isteyen küçük çocuklar vardır ya hani, Kenzi'nin içindeki o küçük kızın sesi epey çıkıyor :) 

Her şey yolunda gider gibi görünürken, Kenzi'nin geçmişinden bir hayalet fırlayıveriyor ve ortalık karışıyor tabii :)

Kitap, benim gibi romantik komedi filmlerini sevenler için bol tebessümlük bir kitap :) Size filmlerden bahsedecek. O filmlerin cici sahnelerinden bahsedecek. Dudaklarınızı kulaklarınıza doğru bol bol çekiştirecek :)


Sanırım kitabı en iyi kitabın kendisi anlatır ve onun içinde bir alıntıyla yazıma son vereyim:


"Oğlan kızla tanışır ama günün birinde yolları ayrılır. Ancak kaderin cilvesi onları yeniden bir araya getirir. Romantik komedinin tahmin edilebilir bir rota izlemesinin hiçbir önemi yoktur. Kalbimize dokunmayı başarır çünkü temelleri gerçeklerde gizlidir. Büyülü gerçeklerde..."


Film tadında, sevilesi, okunası... 

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. ben kitabı yeni aldım ve ben de kitabın arkasında yazan ''gözyaşlarıma hâkim olamadım''kısmından dolayı dram sandım ,neyseki değilmiş :) en kısa zamanda okumak istiyorum.iyi yazılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok keyifli bir kitaptı, teşekkür ederim :)

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe