2.03.2015

Kitap Alışverişi, #4 (CNRExpo Kitap Fuarı, 2015)



Bu seferki yoğun bir alışveriş oldu :) Çok yorucu ama bir o kadar keyifliydi :)




İlk olarak Aspendos ve Elf Yayınları'yla başlayalım. 

Daima Sen - Forever You (Sandy Lynn) : Forever Black Serisi'nin 2. kitabı. İlk kitabı sevmiştim. Devamı için merakta değildim ama bulunca alayım dedim. Kitapların üzerlerine kalp şeklinde renkli sticker yapıştırmışlar. Bilginiz olsun :)

Yerde - Grounded (R. K. Lilley) : Havada Serisi'nin 3. kitabı. +18 kitaplardan biri bu da. Bu seriye ait bir kitap daha çıkacak, o da erkek karakterin ağzından anlatılıyor.

Karşı Konulmaz Fırtına - The Mighty Storm (Samantha Towle) : The Storm Serisi'nin ilk kitabı. 3 kitap var seride. Çıktığından beri merak ediyordum, fuarda bulunca da aldım. 

Sana Vuruldum - Crash (Nicole Williams) : 3 kitaplık Crash Serisi'nin ilk kitabı bu da. Kitap önerileri kısmında sık karşılaştığım kitaplardandı. Çeviri, basım hatalarından dolayı şikayetler aldı yayınevi ama merak işte ne yaparsınız :)




Sırada Eksik Parça Yayınları :) Seviyorum bu yayınevini gerçekten. Çok renkli geliyor bana kitapları. 1-2 yıl kadar önce bir gazete ekinde kitap tanıtımlarını gördüğümden beri, yayınladıkları kitapları alasım var :)

Öp Beni - Into You (Riley J. Ford) : Kapağı gördüğümden beri merak ettiğim kitaplardan. İnsanları öperek düşüncelerini okuyabilen bir kızın hikayesi. Bir yerde denk gelip, elime alıp alıp geri bırakmışlığım var. Fuarda aldım artık :)

Aşk Su Anı - Love Water Memory (Jennie Shortridge) : İşte bu kitap beni Eksik Parça Yayınları'na çekmişti :) Orjinal kapak çok daha depresif görünüyor. Bizdeki daha bir iç açıcı. Hafızasını kaybeden bir kızın hikayesi bu da.

Düşlerin Peşinde - A Place to Call Home (Carole Matthews) : Kızıyla yeni bir hayata başlamak üzere eşini terkeden bir kadın var bu romanda. Araştırdığım kadarıyla eğlenceliymiş :)

On Üç'ün Gizemi - Thirteen ( Sebastian Beaumont) : Bu kitabın konusu çok ilgilimi çekmişti. Taksicilik yapan bir adam, bir müşterisini bırakıyor bir gün. Daha sonra müşterisini bıraktığı 13 numaralı evin olduğu yerden geçerken, evin orada olmadığını farkediyor. Gizem hım? 
Sevilesi :) Yorum için tıkçık :)



Ve Nemesis Kitap :) Romantizm fışkıran bir yayınevi bu :) Şu sıralar ciltli kitaplar çıkarıyorlar. Bu kitaplardan bir tane aldım geçenlerde. Kapak çoook güzel! Yani sırf kitaplığımda dursun diye almak istedim neredeyse. Öyle şık duruyorlar ki:)

Sahile Aşk Vurunca - Perfect For You (Kate Perry) : Ad ve kapağında da anlaşılacağı üzre bir aşk romanı.

Kiralık Eş - Wife For Hire ( Christine Bell) : Bu da bir aşk romanı, ismi zaten çok şey anlatıyor :)

Dalgalar Hep Aşk Getirse - Making Waves ( Tawna Fenske) : Bu kitabı komedi olduğu için aldım. Yine bir aşk romanı. Yorum için tıkçık :)

Konularıyla ilgili pek bilgi vermedim biliyorum. Çünkü hepsini kitapiklimi blogunun sahibinin tavsiyesi üzerine aldım :)



Sıradaki yayınevi Optimum Kitap :) Kapakları dikkatimi çeken kitaplarını aldım. Daha almak istediklerim de vardı ama tuttum kendimi :)

Illuminate Bana Ruhunu Ver (Aimee Agresti) : 3 kitaplık Gilged Wings Serisi'nin ilk kitabı. 534 sayfalık kalın bir kitap. Melek temalı, paranormal kitaplardan.

Beni Orada Bulacaksın - There You'll Find Me (Jenny B. Jones) : Genç Yetişkin, Aşk türünde bir kitap. Öneri üzerine aldıklarımdan. 

Şeytan Sevgili - The Damon Lover (Juliet Dark) : 3 kitaplık Fairwick Chronicles serisinin ilk kitabı. Bu da paranormal kitaplardan. Yine öneri üzerine aldım. Adından da anlaşılacağı üzre içeriğinde şeytan, iblis gibi doğaüstü varlıklar var.



Gelelim Yabancı Yayınları'na :) Bu yayınevinin yakında okumadığım kitabı kalmayacak. 

Sokak Kedisi Bob - A Street Cat Named Bob (James Bowen) : Sokakta yaşayan bir adamın bulduğu kediden sonra hayatında yaşanan değişimi anlatıyor bildiğim kadarıyla. Bende bir kedi annesi olduğumdan (Seni seviyorum Tarçın :)) almamak olmazdı.

Senin İçin - All In (Raine Miller) : The Blackstone Affair Serisi'nin 2. kitabı. İlk kitap Çırılçıplak'tan çok memnun kalmamıştım aslında. Çok kısa gelmişti. Bu seri de +18, bilginiz olsun.

Sayılarla Dünya - Numberland (Mitchell Symons) : Bu kitabı araştırdıktan sonra eğlenceli olduğuna karar verdim, o günden beri de merak ediyordum. Sayılarla ilgili ilginç bilgiler içeriyor kitap. Mesela : "25: Üretildiği ilk yıl olan 1886'da satılabilen toplam Coca Cola şişe sayıdır." gibi :) Yorum için tıkçık :)

Gözlerindeki Canavar - Monster in His Eyes (J. M. Darhower) : Bir yandan çok beğenildi, şu sıralarda da epey eleştiri alıyor kitap. Karakterler arası yaş farkı (20) ve daha bir kaç şey yüzünden. Bakayım kendim göreyim nedir? Yorum için tıkçık :)





Artemis ve YKY'den minik bir alışverişim var. 


Pasaklı Tanrıça - Undomestic Goddess (Sophie Kinsella) : Bu yazarın Sır Tutabilir Misin adlı kitabında çok çok çok eğlenmiştim. Sonra beğenilen diğer kitaplarına bir bakayım dedim. Yirmilerin Kızı'nı da aradım ama yoktu :/ Yorum için tıkçık :)

Ozan Beedle'ın Hikayeleri - The Tales of Beedle the Bard (J. K. Rowling) : Meşhuuur Harry Potter Serisi'nin yan kitabı. İçinde 5 hikaye ve Profesör Dumbledore'un notları var. Çok cici :)








Son olarak da Martı Yayınları :) En çok kitabı onlardan aldım. Daha da almak istediklerim vardı ama aceleleri yok diye bıraktım. 

İt Dalaşı/Köpekler Ağladığında - Fighting Ruben Wolfe/Getting The Girl (Markus Zusak) : Köpek Düşleri'ni okuduktan sonra serinin devamını da okumak istediğimi söylemiştim. Yakın zamanda yapışırım bu iki kitaba diye tahmin ediyorum :)

Gölge ve Kemik / Kuşatma ve Fırtına / Çöküş ve Yükseliş - Shadow and Bone / Siege and Storm / Ruin and Rising (Leigh Bardugo) : Gölge ve Kemik'in çıkışından beri merak ettiğim seri, The Grisha Serisi :) Kapakları çok güzel, yine benim favori tarzlarımdan biri, fantastik :) İçeriğine dair bilgim yok, bile bile araştırmadım ;)

Anna Kan Giyinmiş Kız - Anna Dressed in Blood (Kindare Blake) : Bu kitap biraz bana aykırı aslında. Çünkü türü korku. Ama çok beğenildi. Zaten seride 2 kitap var. İlkini aldım, beğenirsem diğer kitabı da okurum daha sonra :)

Benden bugünlük bu kadar dostlar, biraz uzun bir yazı oldu. Umarım merak edenlere faydası olur :)




Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe