17.02.2015

Kitap Alışverişi, #2





Bakalım bu alışverişte ne ganimetler bulup katmışım kütüphaneme? :)





Bu kitabı gazete ekinde gördüğümden beri merak ediyordum. Kapağı çok ilgimi çekmişti. Arkasında da şöyle bir yazı var : 

"Korku edebiyatının ustalarından William Hope Hodgson'ın en önemli eseri olarak kabul edilen Sınırdaki Ev, bilimkurgunun, gotik edebiyatın ve fantastik kurgunun iç içe geçtiği tekinsizbir öyküye sahne oluyor."

Eh, kim tutar beni? :D










Efsane kitapların (Tatlı&Ayaklı Bela kitapları favorilerim) yazarı sevgili Jamie Mcguire yazar, favori yayınevlerimden Yabancı Yayınları çevirip çıkarır da ben almam mı? 

Biraz gerilim okuyalım bakalım, Jamie bu konuda nasılmış bir görelim ;) Yorum için tıkçık :)










Grinin Elli Tonu'ndan sonra göze çarpan serilerinden bir tanesi de Dövmeli Adamlar Serisi'nin ilk kitabı Aspendos Yayınları'ndan çıktı. Bir ara orjinalini okumaya niyetliydim. Sonra araya başka kitaplar girince kaldı. Hazır Türkçe'si çıkmışken bakmadan olmazdı. Birbirine zıt iki karakterin aşkını anlatan bir roman bu. Yorum için tıkçık :)










Markus Zuzak'ın Kitap Hırsızı isimli kitabını çok sevmiştim. İndirimde görünce bir kitabını daha deneyeyim istedim. Minik, sevimli 160 sayfalık bir kitap bu. Şöyle bir kapak yazısı paylaşayım ki fikriniz olsun :

"Markus Zusak, Köpek Düşleri'nde hiç istemediği bir hayata gözlerini açan bir çocuğun çırpınışlarına odaklanıyor. Arızalı çocukların acımasız dünyasına adım atan yazar, erkeklik hallerinin sert ve bilinmeyen kuralları üzerinde durarak, dibe vurmaktan çekinmeyenlerin korkusuz hikâyelerini mizah yüklü bir dille ele alıyor." Yorum için tıkçık :)










Restoran işletirken iflasa gidip işsiz kalan genç bir kadının hikayesi bu da. Minik bir hikaye, 160 sayfa. Bir kaç saatlik mola için ideal göründü gözüme :) Yorum için tıkçık :)












Bu minik hikayeyi duymayan kaldı mı ki? Çocuklar için yazılmasına rağmen büyüklerinde ilgisini çeken ve başucu kitabı haline gelen bir hikaye. Yorum için tıkçık :) 












Bu da ismiyle ilgimi çeken kitaplardan. Robokıyamet, adından da anlayacağınız gibi insanlığı tehdit eden teknoloji konulu bir kitap. Stephen King'ten güzel övgüler almış. Meraklardayım :)








Alttakiler uzun zamandır aradığım ve bulur bulmaz yapıştığım kitaplar :)





GO! Kitap'tan çıkınca almazsam olmazdı. Çok seviyorum bu yayınevini çünkü :)

Tatlı Şeytan fantastik bir hikaye. Melekler, nefiller filan bir kombin var yine.

Karanlıkta Buldum Seni ise kasabanın yeni gizemli çocuğuyla çalışkan, sıradan bir kızın hikayesi. Ama kapak çok hoş değil mi? :) Yorum için tıkçık :)








Keyifli okumalar, sevgiler dostlar :)

3 yorum:

  1. Keyifli okumalar canım, hepsi çok güzel.
    Ben hala Kızıl Tepe'yi alıp almamak konusunda kararsızım. Tatlı Bela serisini sevsem de yazarın sözde fantastik serisi Cehennem'i sevmemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seriyi bende sevemedim, en iyisi ilk kitap Araf'tı. Ama bu kitap gerilim türünde olduğundan bir denemekte fayda var diye düşünüyorum :D

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe