11.02.2015

Kişisel Gerilim by İdil Hazan Kohen





Kitap adı : Kişisel Gerilim

Yazar adı : İdil Hazan Kohen
Tür : Romantik, Kurgu, Yerli
Sayfa sayısı : 280
Yayınevi : DEX Plus Yayınları
GR puanı : Henüz yok :) (Sadece ben puan verdim şimdilik o da 2.00 ;))



Arka kapak : Ayh enerji de enerji... gerildim artık!

Bütün arkadaşlarım etrafımı sardılar. Biri çakralarımı açma derdinde, biri meleklerine danışacakmış, diğeri kişisel gelişim koçundan randevu alacak, öbürü de sessizlik kampında içimi bayacakmış. 

Peki bunları neden mi yapıyorlar? Dünya barışı için değil herhalde. Tabii ki doğru dürüst bir adam bulayım diye. 

Benim rasyonel çalışan beynim tüm bunlara isyan etse de, yalnızlığımın sesi daha baskın çıktı ve böylece bendeniz Dila'nın spiritüel macerası başladı... #kişiselgerilim




Dila organizasyon şirketinde çalışan, 32 yaşında bekar bir kadın. Arkadaşları var ve hepsi de evli. Bir bu kalmış aralarında koca bulamayan. Eh, durum böyle olunca da arkadaşları ha bire reiki, yoga, yaşam koçu falan filan gibi şeyler denetiyorlar ona. Dila'da arkadaşlarına 'hayır' diyemediğinden söylenenleri yapıyor ama bu çenesine vurmasına engel olmuyor tabii :)



Hal böyle olunca kapak ve kitap isminden de anlaşılacağı üzre 'gülerim buna' gibi bir izlenim oluşuyor insanda...

Evet bende güldüm ama çok ufak dozlarda güldüm. O yaşadığım eğlencenin daha uzun sürmesini beklerdim fakat olmadı. Mizah anlayışıma uymadı. En sevdiğim yerler Leyla hanımla ilgili kısımlardı :D

Kitapta bahsi geçen konulardan dolayı bazı okurlar sinirlenebilirler. O yüzden her okura uyacak bir konusu olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. 

Nereye varacak bu hikayenin sonu diye okuttu kendini bana bu kitap. Çok keyif almadım ama sürüklüyor. Benim için 'eh işte' ile 'fena değil' arasında bir yerlerde kaldı :)

Yalnız finalle tam olarak istediğimi verdi bana kitap :) Yüzüme güzel bir tebessüm oturttu :D 

Ama bu durum 280 sayfalık bu kitabın tamamını kurtarmaya yetmiyor ;)



Sevgiler :)




Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe