24.01.2015

Yeni Bir Başlangıç - Connected by Kim Karr




Kitap adı : Yeni Bir Başlangıç

Yazar adı : Kim Karr

Orjinal Adı : Connected (Connections, #1)
Tür : Romantik
Sayfa sayısı : 384
Yayınevi : Yabancı Yayınları
GR puanı : 4.16

Arka Kapak : Ya "Hayatta bir kez" olabilecek bir şey için ikinci bir şansınız varsa? Trajediyle dolu geçmişi Dahlia Londonın ruhunu tamamen parçalamıştı. Mutlu son onun için bir hayalden bile uzaktı. Ama ya yeni bir başlangıç şansı olsaydı?

Wilde Onesın solisti River Wilde, Dahlianın hayatına yeniden girdiğinde, ilişkilerini ateşleyen güç, geçmişte engel olunan duyguların da etkisiyle fazlasıyla yoğundu. Dahlia, geçmişin izleri ve yeni hayatı arasında bocalarken hissettiği acı yavaş yavaş hafifliyordu ama suçluluk duygusundan kurtulamıyordu. River, onun kurtarıcısı olmak istiyor, onu yeniden hayata döndüren adam olmak için her şeyi yapıyordu. Ama peşlerini hiç bırakmayan bir geçmişle, kendilerine yeni bir gelecek kurabilecekler miydi?





Bu seride 6 kitap, 3 adette ara kitap var. İlk kitap güzel övgüler almış. Serinin diğer kitaplarının puanları da ortalama aynı derecelerde gidiyor. Böylede bir tanıtım videosu yapmışlar :)

Henüz okumadıysanız, izlemeseniz daha iyi sanırım :)



Youtube videosu için tıkçık :)




Güzel olmuş :) Kitapla ilgili genel bir özet var bu videoda. Okuyanlar daha rahat anlayacaktır


                            "Nereden gelirse gelsin 
                      üzerimizdeki her bir yara izinin
                        mutlaka bir güzelliği vardır."



Gelelim benim düşüncelerime :) 
Öncelikle kapak çok seksi değil mi? Evet içerikte biraz öyle. Ama tam yazarın abarttığını düşünmek üzereyken vazgeçtim. Yani abartmamış. 

Dahlia zor zamanlar atlatmış bir genç kız. Ailesini genç yaşta kaybetmiş. 5 yaşından beri arkadaş olduğu Ben ile sevgililer. Kitabın başları geçmişten günümüze parçalar halinde ilerliyor. Çok hızlı gidiyor gibi geliyor başta. Sonra yaşanan bir trajedi üzerine kızımızın ne hale geldiğini görüyoruz. Hikayede ani bir yavaşlama, sonra yine başlardaki hızına kavuşuyor. Burada kastettiğim hız, zaman.

Keyifle okudum. Özellikle Dahlia'nın başına gelenlerden sonraki hayat felsefesini çok sevdim. 




             "Sonsuza dek yaşayacakmışsın gibi 
hayal kur. 
                      Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."


Yalnız uyarayım! Çok vurucu bir final bekliyor sizi. Ben biraz şok durumundaydım açıkçası. İnsanda hemen devamını okuma isteği uyandırıyor. Fakat çevrilmesi için beklememiz gerekecek maalesef :( Ben bu kitaba 4/5 verdim :)

İkinci kitap (Paramparça) yorumu için tıkçık :)
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe